30 oktober 2009

Kjære bilnøkkel!

Audinøkkel Hvor har du gjemt deg nå? Jeg hadde en femogtyve minutter lang leteaksjon etter deg altfor tidlig i dag. Jeg ga opp å lete etter deg, så jeg tydde til din tvillingbror. En som Øyvind kun har uttrykt skal brukes i KRISE situasjoner. Nå har jeg brukt en og en halv time på å forsøkte å finne deg. Inni skap, skuffer, hyller, ekser, bøker ja til og med søppla er gjennomsøkt. For jeg VET du befinner deg her inne i leiligheta. Heldigvis ikke ute i slike enorme søppelkontainere som du har hatt en tendens til å gjemme deg i tidligere. (Men det er en annen “morsom” historie.)

 

Nå er fredagskvelden nesten “brukt opp” jeg kapitulerer, du vinner, pell deg frem. Nå finner jeg frem hekklinga mi (det er egentlig også en annen morsom historie når jeg tenker meg om) og koser meg med Skavland i stedet. Tips hvor slike dingser har en tendens til å gjemme seg mottas med takk.

6 kommentarer:

Tone sa...

Det er det jeg sier, det skulle gått an å ringe til nøklene sine! Noen burde finne opp en dings som ordner det..

Sv: Så utrolig koselig å høre! Nå ble jeg glad:-)

Ha en fin kveld, jeg krysser fingrene for at nøkkelen spretter frem! Har du forresten dobbeltsjekket der den egentlig skal ligge? Jeg har en tendens til å tro at ting er borte, men så har de ligget på riktig plass hele tiden, uten å si et pip..

oddny iren sa...

tips: i ei sko i yttergangen, mellom skohylle og vegg, i ei veske jeg ikke har brukt siden sist...jeg kjørte bil;), eller hva med at den ligger i passasjersetet om du ikke har låst bilen? :) hehe...spennende å høre hvor den lå!!!

Carina sa...

Hmm, jeg fant min i en veskelomme en gang, etter å ha måttet bruke reservenøkkelen i flere uker :P

Lykke til med letingen :P

Heidi sa...

JEG er i alle fall ikke rett person å henvende seg til når det gjelder bilnøkler... Klarer å rote den bort i løpet av en liten ferjetur jeg. Eller faktisk fra jeg låser opp bildøra, til jeg skal stikke den inn i tenninga....! Lykke til med letinga :)

Marie sa...

Jeg takker for all oppmerksomhet, men de er fortatt svunnet hen...

Marie sa...

Jeg fant jeg fant!

Eller nabo`n fant vel :)