14 november 2007

Slik går dagene i Odense for tiden...


Mange av mine venner er allerede "bloggere", men etter at fanomenet facebook dukket opp er disse blitt ersattet med Silje is....., Linn is...., Oddny Iren is...., osv. Dere tar pointet? :) Mye artigere med detaljene!


Jeg skal ikke klage uten å gjøre noe med det selv, derfor: jeg begynner å blogge. Ikke hver dag, men når det er noe smått eller stort jeg føler for å berette på den store weben. Denne uken har det ikke sjedd noe som helst, jeg har stort sett ligget på magen for å vente på å gro sammen etter at noen kirurger har vært å skjært litt i meg... Satser på å kunne begynne på uni igjen på mandagen hvis alt har gått godt.


Dagen i dag har gått med til å pugge sitronsyresyklusen, særs lite spanande. Ellers har Lene vært her å stelt godt med meg, vaska klær og laga middag og muffins. Godt ja. Kjell Vidar kom også innom, trivelig. Nå skal jeg se en episode av berlinerpoplene her (ramla litt ut etter den elendige andre episoden) men det tar seg opp, selv om boka er mye bedre enn serien.


Ellers så har sterling lagt ut GRATIS biletter mellom Oslo og København i dag (eneste en trenger å betale er skatter og avgifter på 142 kr) så vi tar gjerne i mot besøk! Lisbeth kommer om 10 dager da, det skal bli rett så trivelig, gleder meg!


2 kommentarer:

oddny iren sa...

Sitronsyresyklusen ja:) humn...husker den så vidt...trallallalalala...nå har jeg lest igjennom hele bloggen din:) snushanen meg. Er hjemme fra jobb enda, skal på forhandlingsmøte kl 13. Så da blir vel jula litt klarere:)

Marie sa...

Har du funnet ut hvor mye du skal jobbe i jula da? Evt hvor mye vi kan karre til oss ;-)