07 mai 2009

Hverdagsliv

I går kveld inviterte Mèlanie på middag, hjemmelaget lasangne, noe som jo er veldig godt. Etterpå lagde vi dessert, eple “ett eller annet”, som jeg nå ikke husker navnet på. Vi hadde ikke laget det før, noe som tydelig kommer frem på dette klippet. (8 hender på kokeboka og hete meningsutvekkslinger om hva som egentlig er brettekanten) Det så litt merkelig ut underveis, men ble kjempegodt. Visste du forresten at jeg bruker en oversvømmelsestaktikk når jeg vasker opp? Mens Lene for sin del kanskje ikke bør traktere kirurgiske instrumenter med det første?

Nå skal jeg straks på skolen, skal ha palpasjon. Vei for å  gnu hverandre litt på hoftene og rompa. Festlig. I morgen er det “Den store bededag” i Danmark. Så man har i realiteten langhelg som starter i dag. Juhu!

1 kommentar:

Linn Renate sa...

Husk and til middag i morgen da, er jo klassiker på Store Bededag. Dog ikke alltid så velsmakende, etter min mening=)