11 mai 2009

Jeg ville vært en sko

imageDa hadde jeg fått reist halve verden… Jeg bestilte meg Nike Shox sko hos Nike Store. Tenk det, en hel verden der du man kan designe sine egne sko… Intet mindre enn fantastisk!!! Ikke sant?!

 

 

imageDette er da mine sko. Sorte med litt lilla farge og noen andre detaljer rundt omkring. Overraskende nok er det faktisk billigere å bestille egen designede sko fra Nike store enn å gå på nærmeste sportsbutikk, eneste minus er at det er 4 ukers leveringstid. Men nå er mine sko på vei, de har hatt en lang reise:image

Kunne tenkt meg å fulgt disse skoene ser jeg.

Men men, jeg skal jo reise hjem i overmorra og det er jo enda bedre!

5 kommentarer:

Tonebone sa...

Oj, de var fine.. Det var noe å tenke på..

Linn Renate sa...

Regner med du har funnet denne allerede, men her er den iallefall=)
http://www.greengate.dk/default.aspx
Der får du kjøpt de produktene Oddny hadde bilde av på bloggen sin!
Jammen gleder jeg meg til å komme hjem jeg også!

Marie sa...

Masse fint man kan lage Tone!

Jeg har faktisk ikke vært inne å sett, skal ta en titt nå.

Trine Grung sa...

sv-som medisin student er det merkelig at du sier drikk Pepsi max....jeg syntes du lever i det forrige århundre med sånne uttalelser. Det er gift for kroppen og hadde du visst alle plagene jeg er kvitt med å kutte ut blant annet det. Men leger kan jo "alt" om kosthold...smask. De har ikke lært meg noe til dags dato. Men tusen takk for kommentar!

Marie sa...

Det var slett ikke det jeg skrev, men anyway. Jeg prøvde å forklare omsettningen av aspartam som blandt annet omdannes det til bl.a. til phenylalanin og methanol og ikke til fett og sukker slik du skriver.

Dessuten henviste jeg deg til undersøkelser som viser at det ikke er farlig å innta aspartam så lenge man holder seg under de fastsatte grensene.

http://www.efsa.europa.eu/EFSA/efsa_locale-1178620753812_1178620765743.htm

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17364923?dopt=AbstractPlus

For i motsettning til Trine Grung så forholder jeg meg til fakta og interesserer meg ikke så mye for grunnløse påstander..