13 mai 2009

På veg…

13052009165

I dag har jeg vært på forelesning til morran, deretter hjem for å foreta en lynkjapp pakking nok en gang. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke kan lære meg at det faktisk er mulig å gjøre slikt litt før den siste timen. Alikevel tror jeg at jeg har fått med meg det aller meste. Nå sitter jeg på toget på vei mot Kastrup etter å ha foretatt en litt hasardiøs taxi tur, med en taxisjåfør som lukta mer øl enn han hadde godt av på en onsdag formiddag bak rattet… Hva skal man egentlig gjør i slike tilfeller?! Følte ikke for å hoppe ut av taxien med min 24 kg tunge koffert heller…  (Det er bøker! Ikke såååå mye unødvendige klær, bare litt) Kom helberga frem. Nå skal jeg suse litt rundt på kastrup og vindusshoppe litt, med mindre jeg møter på en spandabel riking. Vel…

I ettermiddag er jeg i Kristiansund, mamma møter meg i byen faktisk, hun har vært å handla seg litt “sydentøy” til hun og tante Lisa skal reise til varmere strøk, 18 mai. Selv om hun selvsagt er full av dårlig samvittiget for at hun reiser bort når litjpiå kommer hjem. (Det kan du godt ha å altså!)  Nei da mamma, kos dokk!

Gleder meg til å komme hjem!

2 kommentarer:

Linn Renate sa...

Vedder på at du har glemt minst èn viktig gjenstand, som vanlig=)

Camilla sa...

ja, det er en veldig spesiell følelse på 17. mai når man er med i korps :) skjønner at du savner det!