29 mai 2009

Siden sist:

På kamp Har jeg vært på mitt livs andre fotball kamp! RBK-MFK 16 mai.

Konsentrert på kampNoen var veldig konsentrerte, skeptiske, entusiastiske og ivrige….

Feiring

Trener

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mens andre (bak kamera) syns det var like underholdene å studere Erik Hamrén sine uttrykk og utblåsninger.

Vask

Mens de fleste kanskje vasker bilen 16 mai, tar Øyvind den likegodt 17 mai morgen, med undertegnede godt plassert inni bilen.

17 mai hopen smøla

17 mai på Hopen. Her er Alf (pappan), Else (mamman), Roger (broren) og Nina (svigerinna) til Øyvind.

Til høyre står forresten den gamle tysklæreren min, som hadde sitt strev med å forsøke å få meg til å pugge gloser. (Han måtte gi opp, eneste jeg kan på tysk er å si “Jeg elsker deg, Ich liebe dich” og “En øl takk, ein Bier bitte.” Men jeg skal fortelle dere at jeg har lært essensen og klarer meg helt fint med det.)17 mai 17 mai, på Veiholmen.

Fjell

Utpå kvelden dro vi på båttur.17 mai turGrilla  På turog kosa oss i sola, som faktisk var fremme hver dag når jeg var hjemme!     

Ingen kommentarer: