08 mai 2009

Torden & lyn

Torden

Det tordner og lyner noe forferdelig ute. Jeg frykter ikke så mye og har heller ikke så mange fobier, men torden og lyn er av en to. Den andre er slanger og ormer (men det kan jeg komme tilbake til en annen gang.)

Jeg får lyst til å gjemme meg under senga som jeg gjorde da jeg var liten, men har desverre blitt litt for stor til det, bokstavlig talt. Så nå forsøker jeg å rasjonalisere meg og trøste meg med at sansynligheten for at lynet skal slå ned i meg er mindre enn at jeg skal vinne i lotto.

“Problemet” er bare det at jeg jo tror at jeg både kommer til å vinne i lotto og at lynet slår ned en dag…

2 kommentarer:

Hilde`s bloggverden sa...

Godt å høre at det er flere med samme fobier som meg.....bare at jeg er generelt redd alle "dyr" som IKKE har føtter, og de som har flere enn 4. :) Og Torden og lyn....råskummelt, og jeg som er mamma, skal liksom ikke vise barna at JEG er redd, lover deg at det holder hardt innimellom :)

Doktor Glas sa...

tack för din kommentar! :) hoppas allt går bra i odense, klem