09 mars 2009

Lesing, jobbing, trening og litt fotball!

Hei hopp!

Nå er det egentlig ganske så lenge siden sist jeg har skrevet noe fornuftig her. Vel, om du tror du får noe fornuftig ut av å lese her nå, så tar du også feil. Det skyldes egentlig at jeg den siste tiden har brukt tiden relativt fornuftig… Ergo lite å komme med. (Det ble mange ord på å fortelle at det ikke skjer så forferdelig mye interessant i livet mitt)

Tiden går til lesing, noe som ikke er så stor overraskelse, bare 3 uker til neste eksamen. Eksamensperiodene tar så å si aldri slutt… Innimellom er det også litt (mye) jobbing for FADL, siden studielånet for lengst er oppbrukt selv om vi akkurat har snudd kalenderen over til mars. (Hurra for forskudd på feriepenger, mammsen, pappsen, Gjedrem og lavere rente i fremtiden) Dog skal det faktisk påpekes at vi var i banken for et stykke tid tilbake for å få høre at jeg og mannen hadde en ”fornuftig økonomisk planlegging” bare så det er sagt. (Kanskje vi skal slenge på et aldri så lite hurra for Sparebank 1 Nordvest også?!)

Vel til sist kan jeg også nevne at jeg har satt av litt plass til trening også. Jepps, sitter faktisk akkurat nå å venter på at mannen skal ta kontakt slik at vi kan avtale når vi skal treffes på treningssentret, siden jeg har lest på sykehuset i dag og han steller hjemme. (Jeg har tatt i fra han alle prinsipper ang husarbeid, å tar jeg ikke helt feil så kommer jeg forresten hjem til nystøvsugde gulv og hjemmelaga fiskeboller)

Men det er mulig han feiger ut. Vi skal ta sånn dere kondistest i dag, han ble above average den første gangen og average den andre, så fortsetter det jo slik så tar jeg han snart igjen… Trenger vel å løpe litt siden vi har meldt oss på venne turneringen i Smølahallen 4 april vi er 7 jenter på laget. Det skal nok bli morsomt. Skal du i vei? Hvis du ikke har tenkt på det, så tenk en gang til, mer info på Smøla IL eller på facebookgruppa SmølaCup.

Dette blir nok gøy!

2 kommentarer:

Linn Renate sa...

Flink du e! Ja, å Øyvind å da=) Må vel få litt skryt han å!
Dersom æ makka mæ ne fer å besøk dåkker, så væt æ kem som ska få stå fer matlaginga den helga=)

Anonym sa...

hmm, ja feskbolla blir det hvertfall ikke. De er smakløse,seig,deformert og har en merkelig farge, men kompakte er de:-) Men skal lage "feskak tå flabb" ala O`sen. Som er blitt min spesialitet etter et vellykket forsøk. Så det er bare å komme, ta gjerne med deg en festglad mann:-) Da Østrogennivået blir større enn hva sunt er for en undertrykt mann:-)