02 mars 2009

Mandagsproblemer

Dagen startet som en hver mandag egentlig gjør; ganske så dårlig.

  • Jeg har mitt vanlige morgenproblem, trøtthet (noe jeg jo egentlig er hver eneste morgen)
  • Så hadde jeg et vaskeproblem, fant ikke nøkkelen til vaskekjelleren
  • Deretter fulgte et regnbukseproblem, som jeg heller ikke fant å det høljeregna ute. (Det skal sies at mannen var så snill å sto opp å kjørte meg)
  • Da dukket tidsproblemet opp. Siden 10 minutter for seint ute til forelesninga. (Dog var foreleseren 45 min forsinket)
  • Etter forelesninga dukka dataproblemet opp. “Ditt nettverkskort fungerer ikke tilfredstillende” eller noe i den dur, konsekvensen var hvertfall null nett.
  • I lunchen kom et linseproblemet for å toppe det hele. Jeg ser fint lite uten linsene mine, men det ordna seg!

Problemene avtok etterhvert, så dagen tok seg opp! Etter 9 t med lesing var vi på trening etterpå. Jepp, du leste riktig! Skal ikke rope så høyt om det, er ikke akkurat noe løpedronning enda, men det er jo ganske herlig å få opp pulsen noen ganger i uka. Trener på equinox i Odense, noe som virker til å være en veldig fin plass. Mannen er også med, dog tok vi en “fitness test” hvor han fikk “over average” det fikk ikke jeg… Der har du mitt første mål; løpe fra mannen!

Ingen kommentarer: