24 mars 2009

Min nye venn!

La meg presentere dere for min nye gode venn. Den er stødig, spenstig, tråløs og den suger fantastisk godt. Den skal holde hjemmet fullstendig støvfritt, så den har nok mange og lange dager fremfor seg, da hybelkaninene som nevnt tidligere har en ENORM formeringsevne. Støvsugeren er fra electrolux og heter ergorapido.

Den var den ganske billig og kom kjapt på døra. Den kan deles i to alt etter ønsker og behov, om du ønsker langt eller kort skaft. Dessuten er den lilla!

Alt bare sånn at mannen skal føle seg enda mer mannlig når han tar seg av husarbeidet.

6 kommentarer:

Unknown sa...

Åh, den va fin!! Æ vil ha en i lilla!!

Unknown sa...

Hvor bestilte du den`??? Det er bare en må-ha!!

Anonym sa...

Enig! Superfin! Hvor får vi tak i en sånn? Jeg vil ha en rød!!

Tonebone sa...

Det var fin.. Minner meg på at støvsugeren min er lappet sammen med gaffateip, må vel ha meg ny snart. Duger denne? :)

Margit sa...

Hehe, den va knallfin! Å om den ikkje funka kan du nå alltids still den ut te pynt? :p Den va nå rett så lekker å sjå på;)

Anonym sa...

La meg presentere dere for min nye gode venn. Han er stødig, spenstig, tråløs og suger ikke. Han skal holde hjemmet fullstendig støvfritt, så den har nok mange og lange dager fremfor seg, da hybelkaninene som nevnt tidligere har en ENORM formeringsevne. Mannen er fra Smøla og heter Øyvind.


Han var ganske billig og kom kjapt på døra. Han kan deles av to, alt etter ønsker og behov, om du ønsker langt eller kort skaft. Dessuten er den lilla!!




Alt bare sånn at mannen skal føle seg enda mer mannlig når han tar seg av husarbeidet.