05 mars 2009

Vimsene

image

Så nå er jeg ganske så trøtt. Meeen; jeg er på jakt i hjemmet, først og fremst etter sykkelnøklene mine. Jeg finner de bare ikke. Hadde 3 kopier, som på merkverdigvis ble redusert til èn, men nå er den borte også… Dette resulterte i at Øyvind kjørte meg på jobb. 23.30 ringte han å sa at han ikke fant bilnøkklene…. De ble heldigvis spora opp relativt kjappt, men jeg fikk meg en god gåtur på vei hjem, ganske herlig. For vi er ganske like vi to: vims 1 og vims 2. Dette resulterte også i at vimsene ble møtt av denne mailen fra tante nå i kveld:

image

Vi lånte nemlig bilen sist helg når vi var i Fredrikstad. Vi oppdaga ikke at nøkklene lå i jakka før vi kom til sikkerhetskontrollen på Gardermoen… Vel vel, de kommer, i morgen, om vi husker det da!

5 kommentarer:

Linn Renate sa...

Det e jammen likt sæ=)

oddny iren sa...

hehe..va nå ei som læta etter pængboka si å i går:) mor di ja... men æ kan værra litt glømsk om korr æ jær tå ting æ å. e væl berre sjarmeranes det:) hehe...

Hilde`s bloggverden sa...

Og her kommer jeg

--------------*,*
-------------*,,,*.
------------*,,,,,,*
---*-*-*-*,,,,,,,,,,*-*-*-*
----*,,,,,,,,(.)””(.),,,,,,,,*Susende innom
------*,,,,,,( ’o’, ),,,,,,*med en
-------*,,, ()! !(),,,,,*stjerne hilsen til deg
-----*,,,,,,,(_)-(_),,,,,,,*
---*-*-*-*,,,,,,,,,*-*-*-*
-----------*,,,,,,*
------------*,,,*
-------------*,*
Ha en riktig hyggelig kveld videre (";)

LisA sa...

he he samme gamle gode marie ;)håper dere fant nøklene til slutt :)

Anonym sa...

Hjælp! æ vil legge til bloggen din som link på sia mi! men hvordan gjør jeg det??? har bare forsøkt noen måneder nå:P

hilsen kari anne