15 mars 2009

Søndag

Jeg er kjempetrøtt, så nå skal jeg straks gå i union med Jon Blund her… Måtte nemlig på nattevakt på kirurgisk avdeling i natt. Trodde ikke det ble noe av det, men ble oppringt litt etter midnatt. Det ble 6 heftige timer... Var veldig glad for at Anna-Maria kom og avløste meg kl 7 for å si det slik! Da hadde jeg vært våken i over et døgn… Sov litt etterpå, for så å lage middag til meg, Anna Maria, Kjell Vidar og Lene. (Jeg har ikke laget middag selv en dag sist uke, så tusen takk til Lene for mange gode middager sist uke)

Jeg trodde jeg hadde tatt opp svin fra fryseren. Men det viste seg at grisen hadde blitt forvekslet med en sau. Så det ble både sau og gris til middag i dag. Etter maten var fortært kikka vi litt SATC og sløva. Nå har jeg sett himmelblå og sett over noen oppgaver til i morgen… Men nå må jeg seriøst legge meg. Øynene er tørre og svir og jeg gjesper så fælt at det er like før jeg kjaker over.

Ingen kommentarer: