14 april 2009

Båt, båt, båt…

Nå sitter jeg på kystekspressen på vei inn til Kristiansund. Flyet går kvart over 9, så skal være i København i 13 tida og forhåpentligvis hjemme i Odense halvannen time etterpå. Hadde ikke noe som helst lyst til å reise tilbake akkurat nå. Kjennes ut som påska har vært over på noen timer. Uansett blir det sikkert fint nok å komme tilbake også!

Setter inn noen bilder “live” fra båten. Billettørmannen er borte og jeg har ikke fått betalt siden jeg sto i kø for å kjøpe en kaffe. ( 0,15 l helt ordinær svart kaffe for 20 kr!) Så kjenner at jeg ikke er helt der for å drive oppsøkende virksomhet for å få betalt for å få fraktet mitt legeme til baillsund. (Oppsøkende kaffevirksomhet er derimot helt nødvendig på noe som føles som en sur mandagsmorgen.)

Ellers så mener jeg at broderen kunne vært så vennlig å tatt telefonen, slik at jeg kan komme meg på flyplassen uten å flå meg på en taxi eller vente i evigheter på en flybuss. Jeg merker at jeg er i et STRÅLENDE morgenhummør her kjenner jeg. Nå har forresten billetttørmannen vært her også. Over og ut. Vi klapper straks til kai!

Kystekspressen

Ingen kommentarer: