23 april 2009

Røkke og I

Kjell Inge Røkke sin dialektDet er travle, men fine dager for tiden. I går formiddagen dro jeg på sykehuset for å lese på sammen med Lene, så fikk jeg aften vakt på nevrologisk avdeling fra kl 15-23. Veldig spennede vakt! Det mest interessante som skjer kan jeg jo derfor ikke fortelle så mye om pga taushetspliktet, men det er virkelig kjekt å jobbe! I dag var jeg tidlig oppe til morgenen og har akkurat nå kommet hjem fra uni. Jeg har sovet, lest, jobbet, sovet, lest…

Nå har jeg fått oppdattert meg på hva som har skjedd i verden det siste halvannet døgnet. Ser blant annet at Røkke har åpnet munnen og at han brukte tiden på å immitere Sylvia Brustad sin dialekt. Jeg har derfor akkurat nå kun en eneste mening å komme med til hele den opphausede“Aker saken”:

Kjell Inge Røkke bør være den siste personen på jord til å harselere med andres dialekter.

Det e I heeeeil sikker på.  

1 kommentar:

Unknown sa...

-er det bare meg, eller snøvler han litt?? du som medisinstudent, bør kanskje se om han er påvirket av noe??
(sannsynligheten for at Røkke eller I er innom her og leser er vel minimal...men uansett...)