11 april 2009

En nydelig natt!


I natt er jeg på jobb i hjemmesykepleien. Nå er jeg innom kontoret en liten tur og tar en kaffepause og for å informere hele verden om at det har faktisk vært en helt fantastisk natt. Det er fullmåne, et flammende nordlys, nyfødte lam langs veiene, pinnsvin, gås og hjort som det må styres unna. Det er rett og slett fantastisk nydelig å være hjemme! Konkluderer med at jeg har det flotteste, mest åpne kontorlandskapet som kan tenkes på en slik natt!

Ha en feiende flott påske folkens!

Jeg skal nok komme tilbake med nærmere oppdatteringer rundt påskens begivenheter når jeg våkner opp fra min smølaromantiske transe når hverdagen dumper ned i fanget på flyet til Odense på tirsdag..

2 kommentarer:

Unknown sa...

Herlighet...vi vet ikke hvor heldige vi er...nydelig.
Ha ei fortreffelig påske.

Påskeharen Lene sa...

Høres ut som du har en fin påske! Har d helt topp her hjemme jeg oxo... Vi sees når vi er tilbake i "den harde virkeligheten" på tirsdag!
Klem