20 april 2009

Sommer faktisk!

imageSom tiden flyr avsted, da er det mandag igjen. Har hatt en veldig fin helg i sommerværet som har kommet til Danmark. Det har vært skyfri himmel og strålende sol hver dag siden jeg kom tilbake fra påskeferien! Dessuten sier yr at det ikke akkurat skal bli noe dårligere heller. Eneste bakdel med denne sola er at det er litt for varmt å sitte inne å lese, man må liksom ut å nyte sola. Nå har det seg jo slik at en hvis due har inntatt verandaen hvor jeg har formiddagssola. Så i går ble jeg med Lene til stallen ute på landet. Jeg fikk jo aldri min egen hest, selv om det var det HØYESTE ønsket når jeg var liten. Vel, noe av fasinasjonen er svunnet hen, men de er jo ganske så skjønne da, spesielt det nyfødte føllet.

spa møkk hesthestevipper

føll hesterbest_ islandshund kiljan og Lene lenerir

Ellers så jobba jeg 12 timersvakt på akutt medisinsk mottagelse natt til lørsdag. Natta gikk kjemperask og det er en veldig fin avdeling å være på. Dessuten så er jeg nå bare 12 timer unna FADLs kurslønn, en slags bonus etter hvor mye man har jobbet det første året. Jeg tar i mot den med åpne armer!

3 kommentarer:

Linn Renate sa...

Det frister med en DK tur når man ser at solen har fast tilholdssted der=) Her har vi hatt en utrolig flott uke, men det varer jo aldri!

Marie sa...

Du er veeeeldig velkommen!
Når som helst og gjerne snart. Klar for utepils, kos og skravvel :-)

Tonebone sa...

Heldig du.. Her er overskyet og en del snø enda!