18 desember 2008

I morgon, i morgon!

Greide ikke vente: Fikk booka om billetten til sas, men det hadde sin (blod) pris. Så nå er det under 24t til jeg sitter på flyet hjem og jeg kommer helt hjem til Smøla.
Motivasjonen for den siste dagen er 0 uansett, det er slike dager hvor man tenker på alt mulig annet en det man virkelig egentlig burde fokusere på. Ingen har ro i kroppen og alle vil bare hjem! Dessuten får jeg kanskje sett tante Lisa og bestemor Skaret på Gardermoen i morgen også. Hadde vært virkelig kjekt. Nå skal jeg konsentrere meg noen timer, printe ut alle notater før jeg skal hjem å pakke :-)

4 kommentarer:

oddny iren sa...

planer for helga da Tysnes?

Marie sa...

Slappe av! Med alt hva det innebærer ;-)

Enn du?

Linn Renate sa...

Hehe, du er bare så god! Men kjekt at du kommer deg helt hjem i kveld da!

oddny iren sa...

æ å kai ska vask kåken:( å rydd litt plass te julting og tang...har problemer med å plassere juletreet, siden vi har fått et "stort" fotballspill midt på gulvet i vår lille leilighet.....pluss at vi ska sett prikken over vaskInga med å laga bacalao i mårrå kveld...mmm...vi sees sikkert en dag. :)