16 desember 2008

Jordskjelv og slikt

Våknet av meg selv til morgenen. Hadde glemt å stilla klokka, men forsov meg heldigvis ikke. Skrudde på PCen, fikk øyeblikkelig MSN melding fra pappsen om vi hadde merka noe til jordskjelvet. Jordskjelvet? Viste seg at det hadde vært et relativt stort jordskjelv, men med episenter i Skåne/københavnområdet. I følge nyhetene skulle man visst kunne ha merket det her på fyn også.

Merker at jeg nesten ble litt småskuffet, over at jeg ikke merka noe som helst. Føler meg nesten litt snytt… Men som Øyvind påpeka, men skal være forsiktig med hva man ønsker seg, men bitte litt rysting i noen sekunder kan vel være ganske spennede, det trenger ikke være skremmende.


Ellers har jeg fått en award fra Hilde "Denne bloggen investerer i og tror på nærhet i rom, tid og forhold! Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og søte" 1000-takk!


I tillegg har jeg vunnet på Maiken sin advenskalender. Morsomt, siden det er kjempelenge siden jeg har vunnet noe som helst! Hun har også en konkuranse til, sjekk ut bloggen hennes, underholdene er den førjulstid eller ei! Vel ha en fortreffelig tirsdag alle sammen. Nå begynner forelesninga her igjen!

4 kommentarer:

Søtsak sa...

Takk for kommentar, og takk det samme! :)

Linn Renate sa...

Jeg er trøtt, lei, kald, sulten og vil hjem!
Sitter her å argumenterer med meg selv om hvorvidt man har rett til å klage så lenge det er helt selvvalgt.. Forløpig tildeler jeg meg selv klagerett=)

Tove Kristin sa...

Hei... Og takk for komentaren..
Koselig å lese om dine dager i DK å.. Kos deg og lykke til med lesinga..

Ingrid sa...

Ja, du sier noe der. Skal bite tenna hardt sammen nå, og bruke juleferien til å hente meg inn på! Håper alt går bra med legestudiene dine da :)