06 desember 2008

Noen (u)interessante opplysninger

Jeg er tagget av Heidi og herved tas utfordringen
Slik lød "oppskriften"
1. Du må linke til bloggen som tagget deg
2. Lag en liste over 6 (u)interessante ting om meg selv
3. Tagg 5 andre bloggere, la dem vite det med å kommentere på deres blogg.
Så - her kommer det:

1. Jeg har en "karriere" som birøkter bak meg. Det begynte som et 4H prosjekt å gikk over til virksomhet hvor jeg bl.a. fikk bygdeutviklingsmidler, før jeg måtte nedlegge på grunn av studier. Men jeg har fortsatt alt utstyret stående, så kanskje jeg setter i gang en dag igjen?!
2. Da jeg var liten skulle jeg bli flyvertinne, som jeg trodde tante Lisa var. Da jeg kom på ungdomsskolen ville jeg bli veterinær. Plutselig var jeg hjelpepleier, før jeg bestemte meg for å studere medisin å bli lege.
3. Jeg er ekstremt rotete, selv om jeg liker intensjonen om å ha det ryddig.

4. Har lenge forsøkt å like The Simpsons, (for å humre sammen med mannen) men jeg skjønner meg bare ikke helt på humoren.

5. Telenor klapper i hendene hver gang de sender ut telefonregninga. Jeg er nemlig veldig glad i laaaange telefonsamtaler. Det skal også nevnes at jeg ble ganske glad da pappa hadde bestilt fri familie og at jeg var inkludert. For alt kommer jo på en regning! Å den regninga kommer i postkassa på Smøla og blir som oftest ikke distribuert ut av landet... TAKK!


6. Jeg er ekstremt glad i blomster. Snittede, potteplanter, løker, stauder, løker og frø. I høst satte jeg ned 500 løker i hagen hjemme. Så det er mulig jeg må reise hjem i vår for å ta en titt. Desuten har jeg har tenkt å flytte tilbake på Smøla igjen etter vårt "lille opphold" i Danmark.

Jeg utfordrer:

Mine 3 søskenbarn Julie, Margit og Ingrid. + Kari Anne og Camilla

4 kommentarer:

Tonebone sa...

Jeg husker du drev med bier, hoho..

Linn Renate sa...

Husker en gang du fikk ei bie inni drakta, d var show=)

Hilde`s bloggverden sa...

Har en overraskelse til deg på bloggen min :)

Ingrid sa...

Takk for utfordringa, men ble utfordra med det samme tidligere, så det innlegget finner du på bloggen min :)