09 desember 2008

Æ vil hæm!

Ingenting er som jul hjemme på Smøla. Treffe hele familien, se at pappa kler seg ut som kjempeskummel julenisse, juletre,treffe gode venner og julefester. +++ Lista er lang. I år skal jeg jobbe kveldsvakt lillejulaften, julaften og natt til 1, kveld 1 juledag og dag andre juledag i hjemmesykepleien. Det ser jeg egentlig bare frem til, koselig å jobbe i jula, Linn Renate skal også jobbe der, blir kjekt! Dessuten er det ikke akkurat noe minus at det er 133% ekstra betalt heller.
Nå skal jeg ned på togstasjonen å hente Øyvind som kommer hjem i kveld, etter at han har vært en uke på jobb i firmaet sitt på Stord. Gleder meg til å se han igjen!

3 kommentarer:

Linn Renate sa...

Vi får sørge for litt julehygge på jobb også=) Gleder meg også til å komme hjem til etterlengtet ferie!

Margit sa...

Aiaiai, hadde ikke vært meg som hadde jobba hele jula:p Før det hadde jeg vel heller sørga for å få dobbeltsidig lungebetennelse for å slippe unna;p

Anonym sa...

Jeg kommer på smøla i jula jeg også! :D