04 desember 2008

På hesteryggen!

Jepp! Det er meg du ser på hesteryggen. Det hadde du vel ikke trodd du skulle se tenker jeg! Jeg ble med Lene til stallen i dag, egentlig kun for å fotografere litt. Men da Lene spurte kunne jeg ikke si nei. Like grasiøst som en sjøløve uten koordinasjonsevner kom jeg meg til slutt oppå hesten, det var vel den største utfordringa. Red en liten runde alene til slutt, er jo den fødte rytter, kremt, eller ikke! Ned kom jeg etter å ha "firet" meg ned ved å blåholdt i "hestekammen". (finnes sikkert et mer korrekt fag terminologisk ord) Stakkars hest... Men utvilsomt veldig gøy!

8 kommentarer:

Linn Renate sa...

Meget grasiøst, Tysnes=)

Marie sa...

Like grasiøst som ALLTID! :-)

Margit sa...

Så koselig=) Jeg og vil:p

Anonym sa...

Jeg syns jeg ser deg! haha! <3

oddny iren sa...

hehe...æ e imponert! way to go Marie! æ har ikje vorre på hesteryggen sia æ ramla av og "hele" venstre sida mi vart flerra opp. måtta sy nånn sting...æ græn å æ græn...gikk væl i 2. vgs...hehe...vart litt redd hesten æ da. men kunna godt ha tenkt mæ å ridd igjen. det virka såååå koselig:)

Anonym sa...

Haha...ser det for meg oppi hodet mitt!! Meget moro!! :D

Anonym sa...

Hesten ser noe bedrøvet ut, er det noe som tynger den?
Mvh
Hestevenn

Marie sa...

Margit: Det var kjempekoselig! Funderer på å anskaffe meg slede og sette bjeller på hesten når jeg reiser hjem til jul!

Julie: Du skulle sett meg, du har nok gått glipp av noe STORT!

Oddny Iren: Du er en modig maur, selv om du griner.

Lisbeth: Så godt å være til underholdning.

Også kjære hestevenn: tyngdekraften tynger, intet annet ;-)