15 desember 2008

Snart mandag

Det faktum forsøker jeg i det lengste å benekte, derfor holder jeg meg våken, ganske så lenge utover søndagskvelden. Helga har bestått av litt oppussing, drinkelering, avslapping og sløving. Ikke riktig ferdig med prosjekt kjøkken enda, men det nærmer seg! Ellers må det nevnes at vi mekka (om jeg må si det slik) fantastisk gode mojitos med pasjonsfrukt på lørdag. Etter egen oppskrift og oppfinnelse: Slik kan du lage den:

15-20 mynteblad mortes sammen med 1 ss sukker og en halv lime.
Tilsett en pasjonsfrukt og 4cl bacardi eller captain morgan. Fyll glasset med is og bittelitt sprite/clubsoda på toppen. Nydelig!

Håndballkamp og kino i dag. Var på filmen Four Christmases, veldig lett underholdning, nesten litt for lett, men slik er vel de fleste filmer med Reese Witherspoon....

2 kommentarer:

Linn Renate sa...

Du lærer visst aldri når det kommer til valg av film;)
Jeg er så glad det snart er ferie.. Hvordan går d med kjøkkenet?

Margit sa...

Det hørtes ut som en film for meg gitt:p