05 november 2008

Husmora må nok frem.


Da er jeg ferdig på nattevakt for denne gang. Har vært på psykiatrisk afsnit som er et lukket, intensivt afsnit. Hadde en fin vakt og var relativ våken og opplagt. Begynte å lese i en bok av Herbjørg Wassmo, et glass melk takk. Den er ganske bra så lang.

Ellers er planen for dagen å rydde opp i et eksamenspreget hjem... Stua er fylt til randen med bøker på bord, sofa og gulv. Oppvasken spasserer vel snart ut av kjøkkenet og soverommet er et katastorfeområde hvor en bombe med klær, blad, hybelkaniner og notater har slått ned. Det er dessuten utrolig hvor fort hybelkaninene formerer seg, kunne lett starta en farm!

Nå ringe Øyvind, han kommer hjem i dag! 6 laaange uker er over. Så jeg skal ta å svinge langkosen og forsøke meg som flittig husmor noen timer tenker jeg.

4 kommentarer:

Margit sa...

Oi, den kjolen var jo kjempefin:)
Visste ikke at du også hadde blogg Marie:) Ebay har jeg ikke prøvd enda, må du betale frakt fra USA da også eller?

Linn Renate sa...

Så kos at din kjære kommer hjem igjen i dag=)
Hvordan gikk det med "Prosjekt-Husmor"?

Aud Jorunn sa...

Hei Marie, så artig at du la igjen en kommentar da. Kikker gjerne innom deg igjen jeg.
Ha en fortreffelig helg

Marie sa...

Betaler frakt fra USA ja, men det er ikke så mye. Faktisk billigere å få sendt en pakke fra USA enn å sende fra DK til Noregs land.