25 november 2008

Marie e ei kjempeglad pie!

Det er tirsdag, en ganske så fin dag med tanke på at jeg besto eksamen og at Øyvind kommer hjem igjen i dag. Til helga skal vi dessuten en tur til bartebyen på julebord. Gleder meg! Sist helg hadde jeg ganske så fri, leste bare litt. Fredagen var vi til Lene hvor vi ikke greide å bestemme oss for om vi skulle se film, eller tv, så vi buzza. Lene kom også på et nyttig bruksområde til sine små håpefulle:


Vet ikke om det er noe Carrie-inspirert fra SATC, hvor hun tok en liten fugl i håret, tar Lene den litt videre med et sprellende marsvin


Lørdagen besto av litt lesing før vi samles hos Anna-Maria og Jorunn på ost og vin. Kjempekoselig!

Søndags morgen var jeg kjempetrøtt da kl ringte 5.45. Jeg hadde FADL vakt på intensivavdelingen. Men dagen gikk riktig fort unna for det var rett og slett utrolig spennede!!!

3 kommentarer:

Linn Renate sa...

Nå kan du riktig kose deg sammen med Øyvinden din, når eksamen endelig er overstått og det med glans=) Flinke Marie!

oddny iren sa...

Gratulerer med eksamen flinka:) kåss får du te sånnere bilde egentlig? bartebyen i helga altså? humn...stikker vel ikke innom øen da sikkert? når kommer du hjem til jul? vært på korttidsavdelinga i kveld jeg. rolig. :) gler mæ te jul! :)

Marie sa...

Sånnere bilde blir laga på et slags provosorisk vis i photoshop. Kommer nok ikke innom øen nei, selv om lysten så absolutt er til stede, kommer hjem lørdag 20 i stedet.