13 november 2008

Hverdagsliv

Denne uken er det ingen ting spennede som skal skje, desverre. Er virkelig hverdagsliv. Øyvind har dratt på jobb, jeg benytter dagene til å lese stort sett. Hadde egentlig håpet på å få en nattevakt i FADL i natt, men det var visst ikke behov for det... Litt kjipt når en har motivert seg på det. Men men, har skrevet meg opp på vakter i helga også siden vi ikke har mer undervisning denne uka.

I går var vi en gjeng til Melaniè tittet film. Siden det sto mellom tre stykket etter en langvarig argumentasjonsrunde ble det foretatt en demokratisk avstemming, der hvor alle fikk 2 popcorn stemmer hver. Så sto vi igjen med to filmer, ergo 1 popcornstemme. Og filmen den ble som så mange ganger før Nothing Hill. Jeg ELSKER den filmen! Dessuten var det jo en ganske orginalt og spennede form for valg.
Dessuten har jeg blitt litt kjip med tiden, liker ikke kaste bort tiden med filmer som potensielt kan være dårlige og total waste of time. Selv om jeg liker å sose bort en hel kveld med å skravle i telefonen... Ikke alt som er som i sangen; You say it best when you say nothing at all. Jaja.
Ha en fin fin kveld!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det er jo alltid en sikker vinner da! :D Men litt nye filmer syns jeg du skal utsette deg for, hvis ikke finner du ikke de gode. Tenk om du aldri hadde orket å sett nothing hill? :O

Linn Renate sa...

Kanskje du endelig har lært at det nå, etter å ha sett fantastisk mange dårlige filmer? Herlighet så mye boss du har sett på oppgjennom åra=)

Marie sa...

Noen som har noe lett helgeunderholdning å anbefalle kanskje? :-)

Linn Renate sa...

Moulin Rouge er jo alltid herlig å se=) Eller Madagaskar, men den liker vel ikke du så godt?