18 november 2008

Termos

I går permiterte jeg den røde lille termosen jeg arva etter Linn da vi flytta fra Trondheim. Den var liten, oppskapa og bulkete, men fungerte gullegodt helt til det skjedde en kaffekatastrofe lekasje over noen notater i sekken her om dagen. Sikkert en pakkning eller noe som ikke fungerer, den er hvertfall ikke tett mer. Kjøpte meg derfor en ny emsa termos, med 5 års garanti og god varmekapasitet, så den skal nok gjøre jobben med å gi meg min daglige kaffe i årene fremover.

2 kommentarer:

Linn Renate sa...

Helt utrolig at den gamle termosen fra ikea har holdt frem til nå! Jaja, var ikke akkurat en liten sak du hadde gått til anskaffelse av, ser jeg? Mulig jeg tar feil, men bruker du nå kaffe i stedet for Pepsi Max? Bytter ut en avhengighet med en annen? =)

Marie sa...

Den har jo vært en slitesterk venn, med mange og lange kaffebærerarbeidsdager. Avhengighet du liksom :-)