17 november 2008

Jeg liker eldre menn!

Javel tenker du kanskje?! Men det er altså sannheten. Den tanken slo meg i natt da jeg ikke fikk sove. Siste gang jeg kikka på klokka var den 4.45… Jeg fikk derfor ganske så god tid til å analysere min musikksmak på ipoden. (En av mine to, har en i backup, siden jeg jo er ganske så distré av meg og roter de bort rett som det er.) Derav tittelen på innlegget, som oppsummeringa av min musikksmak, jeg har nemlig en forkjærlighet for de litt eldre (noen av de avdøde faktisk) mennene i bransjen. Pink Floyd, Mark Knopfler, Bjørn Eidsvåg, helten selv Bruce Springsteen, fantastiske U2, Johnny Cash, Åge Alexandersen og The Beatles er bare noen gode gamle eksempler. Dog jeg forakter ikke akkurat nyere musikk heller, hør forresten "Catch My Disease" med Ben Lee; that's the way I like it.

1 kommentar:

Linn Renate sa...

Rota bort iPod, ja?? Husker jeg ikke feil, så anmeldte du den faktisk stjålet en gang, mens du egentlig hadde rota den bort. Men innrømme dine feil, det gjør du ikke=) Forøvrig deler jeg din musikalske sans for eldre, drevne menn!