05 november 2008

Husmora som dro på shopping.

Etter en del timer med rydding, fant jeg noen flekker på sofaen. Fant ut at jeg nok hadde et akutt behov for møbelrens. Så dro jeg dro likegodt på shoppping. Men først fant jeg nye øredobber ssom jeg egentlig skulle ha kjøpt for lenge siden, så noe hårstæsj. Tenkte at det kunne være trivelig med noen flere lys, lysestaker og noen puter også møbelrens til slutt da. (Holdt nesten på å glemme det, så måtte snu *kremt*) Behovet for møbelrens er forresten allerede midlertidig opphørt, for nå skal jeg bort til Lene snuppa og hjelpe henne å levere marSVINA hennes til Anna-Maria, siden hun reiser hjem til Norge i morra tidlig. Etterpå skal vi se om vi kan finne oss litt tapas.

3 kommentarer:

Margit sa...

Klikk på min teller, så registrerer du deg med mail og sånn, så får du opp en html-kode... Denne kopierer du. Så velger du ny "gadget" på utforming, og der velger du "HTML/Javascript". Der limer du inn den koden du kopierte... :)

Marie sa...

Da var det ikke noe sak vettu :-)
Thanks :-)

Margit sa...

woho:)