04 november 2008

Marie ♥ E-bay

For et par uker siden skulle jeg sjekke hva det var for noe. Bare for å se, selvsagt... Nå har vindusshopping aldri helt vært min greie, så jeg måtte selvsagt kjøpe noe. Å det nærmer seg jo jul og julebordssesong og derfor har man jo heltklart et behov for en ny kjole. Så jeg kjøpte, en. Neste dag kjøpte jeg en til. Og enda en.... Jeg sparer porto må vite. I dag kom den ene kjolen. Den passa veldig fin. Nå trenger jeg bare et par nye sko! Men i helga reiser vi til London!




4 kommentarer:

Linn Renate sa...

Finfin kjole! Kjekt at du har begynnt å blogge igjen=) Får forsøke å være litt flittig med kommentarene fremover.. Huske å sende postkort fra London!

Linn Renate sa...

Sånn en liten kommentar til profilteksten din, du er vel ikke 22 år lenger?? Forsøker du å lyve på alderen, unge dame? Fy da:)

oddny iren sa...

Oj, til London du da!?? missunnelig æ. Kai ska te London neste uke. ALENE. Fotballtur. Vil æ å!!! Kos dæ der da! Du å Øyvind sekkert som ska?

Heidi sa...

ebay e fali ha æ hørt... <3
Kjekt å se flere smølværinger her i blogglandia :) La deg til i min liste jeg :)