29 november 2008

Trondheim

Det er virkelig skjønt å være tilbake i Trondheim igjen! Kom hit i går kveld, etter at flyet var litt forsinket. Men de selger jo både vin og litt ekstra både på toget og flyet, så ingen sure miner hos Osen/Tysnes. Mye godt drikke, ikke riktig så god mat på Egon. Enkelte fikk kanskje litt for mye drikke, så jeg ble med "vedkommende" hjem ganske tidlig :-)

Fin fint i dag, siden vi var oppe halv 8, fikk god hotellfrokost og var klar for en liten shoppingtur med Svein Arne og Anette allerede halv 10, spasserte bort på solsiden. Det er kaldt og isete i bartebyen om dagen -8 grader, forfriskende spassertur. Etterpå dro gutta på go-card, jentene på city syd. Jeg fikk tid til frisøren, så når er jeg blitt betraktelig kortere på håret og ganske så mørkt igjen. Uvant!

Nå sitter jeg med en øl på hotellet, venter på go-card kjørerene, som visst nok også har bowla. Skal gjøre meg klar for en kveld på byen. Skal først på julebord på royal garden også får vi se hva kvelden bringer etterhvert! Hva skal du gjøre i kveld da?

2 kommentarer:

Ingrid sa...

God fornøyelse på Royal Garden, regner med de får kjempegod mat, i og med at min kjære Anne Kathrine er på jobb ;) hehe...
I kveld blir det nok en rolig hjemmekveld på leiligheta. Skal prøve å komme oss litt bedre i orden, rydde ut av noen kasser og diverse! Flytta inn i leilighet sammen med Dagfinn nå sjø. Bedre enn en liten hybel på 30 kvadrat :p

Linn Renate sa...

Høres ut til at dere har det fortreffelig i Trønderland:) Morsomt at det ikke var DU som måtte ta tidlig kveld, for en gang skyld! Kose dere i kveld=)