17 november 2008

Våken

Jeg får ikke sove. Det har vel sine åpenbare årsaker, som at jeg sov til kl var 16 i dag… Har nemlig jobba to nattevakter nå. Natt til lørdag på plastikkirugisk avdeling her i Odense og natt til søndag på medicinsk visitationsafsnit i Haderslev. Sistnevnte var en 12 timersvakt hvor jeg skulle begynne kl 20, men etter en halvannentimes kjøretur var jeg fremme halvannen time før. Forsøkte å få sove litt der, men det fikk jeg ikke, så begynte en time tidligere til den andre FADL vaktens glede. Vakten gikk veldig fint, stoppa på veien hjem å kjøpe med en STOR kopp kaffe.

Hjemme igjen litt før kl 10 i morres. Nesten ”over-seg-trøtt”, som å være i bakrus uten å fått glede av rusen… Vel vel, får ta den gleden når lønningsdagen kommer. I kveld har jeg bare sløva. Så en episode av Greys anatomy (godt ute i sesong 5 og det blir bare bedre), konstaterer dog at sykehus livet nok ikke er riktig heeelt det samme i virkeligheten, bare nesten. Vel vel, så måtte jeg ha litt luft, sykla til avsted med lønnslippene og hadde en fin luftetur. Forsøkte så å pønske ut hvordan jeg enklest mulig kan lage et slektstre på photoshop, men finner ingen gode løsninger, tips mottas med takk! Rydda så litt, siden jeg jo er fantastisk flink til å rote, også kom Lene innom etter jobb. Bildet er forresten fra stua vår nå i kveld. Skal bli litt flinkere med å ha med kameraet fremover. Ha en feiende flott mandag!

2 kommentarer:

Linn Renate sa...

Mandager er dårlige dager..

Camilla sa...

hehe, ja var litt uheldig denne helga. Jeg legger deg til jeg å!:)