18 november 2008

Mitt første (e-bay) feilkjøp.


Det måtte jo før eller siden komme. De siste ukene har jeg bydd på en del ting; les julegaver, uten og kanskje å lese spesifikkasjonene så godt. Ett av mine kjære tantebarn er helfrelst av Hanna Montana, hun får derfor en pakke med flere gaver relatert til det. Jeg bestilte blant annet en veske til henne. Det jeg ikke så, før jeg henta pakken i går var at veska måler 5x4 cm, ikke akkurat en bruksveske. Heldigvis blir pakken suppelert med noe jeg håper faller i smak fra lekebutikken Hamleys også. :-)

3 kommentarer:

Tonebone sa...

hoho, den kjenner jeg meg igjen på. :) Når du går lei av ebay: sjekk ut www.etsy.com

Margit sa...

aiai:p du får si at veska er ment for dukker eller noe? :p

Marie sa...

Skal saumfare etsy i morgen Tone, har sånn ca 25 julegaver igjen så :-)

Margit, jeg tror nesten dukka er for står i forhold til veska! Kanskje passelig til Barbi dukke...