18 februar 2009

Æ e klen...

Syk, dårlig, elendig. Var på jobb i går kveld da det begynte å murre forsiktig i magen. Do besøkene ble hyppigere. Før det virkelig brøt ut. Halv 9, måtte jeg bare komme meg hjem, fort som fy. Ringte Lene som var på pletten å henta meg. Det var jaggu meg på tide. For det ble ikke noe bedre... Kl 2 var legeambulansen på døra. Fikk være hjemme, ville unngå å bli innlagt på sykehuset siden jeg mest sannsynlig har blitt smitta med det j**la ekstremt smittsomme noroviruset... Etter å ha vært eksponert for det på jobb i helga.

Skal etter plana reise til Fredrikstad for å besøke tante og onkel morra, men det ser litt mørk ut nå. Dog har jeg akkurat kommet meg opp på beina igjen. Så om bedringen fortsetter kan jeg kanskje kreke meg på toget om 12t. Jeg håper så inderlig på det!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Uff, uff, ikke bra.. God bedring da Marie!! Håper du kommer deg på tur;)

Aud Jorunn sa...

Stakkars deg da... God bedring

Ingrid sa...

Stakkars Marie :( Virkelig glad jeg er ferdig med mageinfeksjonen min altså! Legen trodde også det var noro-virus til meg, men jeg tror ikke det var det, for det var ingen rundt meg som ble smitta, så da var det sikkert noe annet :p

Men uansett: GOD BEDRING!! Håper du blir frisk slik at du kan ut å reise :)

Unknown sa...

Uff, uff, uff...god bedring!

Linn Renate sa...

Håper du oppnår en mirakuløs bedring innen de neste timer så du kommer deg til Fredrikstad. God bedring=)

Margit sa...

Æsj da... Hørtes lite godt ut! God bedring da:)

Anonym sa...

Go bedring! :) Kjedeli å værre syk, gla æ ha sluppe unnja ta der i vinder!

Anonym sa...

Godt du kom hit da! :-)

Anonym sa...

Takk for interessant informasjon