24 februar 2009

Humørsyk?

Enkelte dager vet man, allerede før man har stått opp, at det blir en trasig dag. Formiddagen min har vært slik. Mobilen ga lyd fra seg kl 0700, slumring til kl 0710, kl 0715 og kl 0720. Da måtte jeg bare opp. Ga klar beskjed til mannen at jeg var missunderlig på at han kunne sove. Fikk bare til svar at det kunne jeg godt være, siden det var fantastisk godt å kunne sove leeenge...

Ute var det tykk tåke, frost og sludd. Jeg fant ikke ullundertøyet mitt, noe som skyldes et kaosaktig klesskap. Endte med å ta en tynn strømtebukse som revna før jeg fikk den på meg. Sykla til skolen uten, J@vl@ kaldt. Kom 2 minutter forsein, kun ledig bak i klasserommet, ser nesten ikke tavla. Går fra å fryse til å svette, til å fryse igjen. Konstaterer at termos og ergo kaffe er glemt hjemme.

Nå er mobilen gått tom for strøm, word dokumentet med notater har låst seg og forvinner sikkert og jeg er trøtt som fy. Fantastisk dag du...

Bildet er fra Kool Badgets, de hadde en del fin fine buttons om du skulle være interessert i det. Du finner de ved å klikke her.

6 kommentarer:

Linn Renate sa...

Litt den samme følelsen her du, frista ikke i det hele tatt å rusle over brua i regn og blæst.. Fryktelig irriterende at alle forelesninger skal ligge til kl. 08!

Ingrid sa...

Uff da, hørtes ut som en trasig dag ja! Får håpe den blir bedre utover ettermiddagen / kvelden :)

Margit sa...

Hehe, enkelte dager burde man strengt tatt bare holdt senga:p

Linn Renate sa...

Ble dagen bedre etterhvert, søta? Regner med du er i full gang med å organisere klesskapet igjen? Blir vel bra denne gangen=)

Anonym sa...

Uff uff uff.... Håper mannen har tatt seg godt av deg i ettermiddag og kveld da;)

Marie sa...

Dagen ble MYE bedre etterhvert ja :-)