07 februar 2009

Ekstrem opprydding

Jeg etterlot hybelkaninene i trygg forvaring i leiligheta etter eksamen, de forsvant ingen vei denne gangen heller. I løpet av en ukes tid viste det seg derimot at de hadde en enorm reproduksjonsevne... Så i går måtte de utdrives. Verst var det egentlig på soverommet.... Som bildet over viser så deler seng med en pepsi max flaske fylt med vann, den fungerer som varmeflaske. Linser har man på nattbordet og Basic Medical Biochemistry ligger der også, utmerket søvn stoff. Hånduker og klær ligger spredd utover ymse plasser på gulvet. Dette er vel utmerket kost til denne typer kaniner noe som resulterer i lite lekre omgivelser. (Vel, nå er jeg fristet til å si at det ser verre ut på bildet, men det er vel faktisk slik... *KREMT*)

Da var det godt at i det jeg skulle kaste et gammelt illustrert vitenskap fant denne artikkenen:
Essensen var at om man ikke omgir seg med støv og andre partikkler i "normale" menger så kunne man få flere autoimmune sykdommer på grunn av hypersensibelt immunforsvar. Dog var for store menger ikke å anbefalle. Så mikrofiber kluten fikk jobbe hardt.
I går fant jeg slike søte små dukkekofferter som jeg husker jeg hadde i barndommen. Nette sum av 20 kr hos Søstrene Grene. Kunne jo ikke kjøpe de bare for å ha de (altså noe som fører til rot) men de skal i stedet fungere som smykkeskrin for alle mine "juveler".
På samme plass fant jeg også de blomstrene som nå er på veggen, såkalte wall stickers. 15 kr for et brett. De satt riktignok ikke fullt så godt, for når jeg våkna i morres hadde jeg en stor sort blomst skvisa mot kinnet mitt... Men nå er det hvertfall fullstendig fritt for støv og da kan jeg leve med at en blomster eller tre faller ned i løpet av natten!

3 kommentarer:

Margit sa...

Så stilig soverom du har da:) Og det sier seg selv at eksamen må prioriteres før hybelkaniner;) Jeg prioriterer i grunn det meste over hybelkaninene jeg da:p

Linn Renate sa...

Du e lik dæ=)

Henriette sa...

likte fargen på rommet ditt,
veldig fint ;)