23 februar 2009

Slik kan det gå

IMG_0008

-

Når man glemmer å synkronisere kalenderen på mobilen og kalenderen på pcen…

Jeg slutta med den berømte filofaxen for over ett år siden og det har fungert gulle godt, helt til i dag. Forelesningsalen var helt tom. Forelesninga var flytta fra i dag til neste mandag.

-

Så det vil i praksis si at jeg har helt fri i dag. Vel, jeg har en del lesing å ta igjen, så jeg skal fortsette med dette:

-

IMG_0001

IMG_0007IMG_0004

-

Men jeg er ganske blid og fornøyd for det, jeg er jo en uke forut for min tid!

3 kommentarer:

LisA sa...

he he var jo enda godt du ikke var en uke for sen da ;)

oddny iren sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
oddny iren sa...

bare den gode gamle 7-sans som gjelder her i gården. tror kai satser på hukommelsen og telefonkalender, men det har jeg ikke trua på:) hehe...du skulle hatt deg en award marie;) klem klem