20 februar 2009

Er man sta kan man komme seg langt...

Helt til Fredrikstad faktisk! Starta turen i går morres. Må si jeg revurderte mang en gang om jeg faktisk skulle dra, men formen hadde jo på mirakuløst vis blitt noe bedre i løpet av natta. Da tenkte jeg at det sikkert ikke ble så mye verre hvertfall. I følge prognosene er dessuten de fleste friske igjen innen 48t, så i teorien skulle den jo kun vare til i går kveld.

Var på en togtur fra helvette, med å sitte på et overfylt, snøslapsete, fuktig, varmt og klamt tog, sammen med en merkelig skapning som lukta ille! Ikke helt i formen heller. Men det gikk. Kastrup var dessuten stengt noen minutter pga "værforholdene".; altså 2 cm nysnø. Men ble ikke mer enn en halvtime forsinka så det var fint. På Gardermoen sto mannen å venta på meg med AC/DC skjorte og skjerf (!) veldig fornøyd med konserten kvelden i forveien.

Deretter tok vi bussen til Fredrikstad til tante og onkel hvor vi koser oss som bare det! Vært en tur nede i byen i dag, shoppa en skjorte og litt små stæsj til leiligheta. Jeg elsker kremmerhuset! Nå står tante og lager gammelsalta sei (jaaa, fra Smøla ja) Nam nam. Det skal bli SÅ godt! Gleder meg!
Håper alle dere lesere får en fin fin helg også!
Tusen takk for alle god bedring ønskninger forresten, de varmet :-)

5 kommentarer:

Tonebone sa...

Åååå, æ ælska gammelsei! Nyt måltidet, det er nesten hellig. :) Go hælg!

Unknown sa...

Gammelsalta sei er favoritt maten til oss alle 4 her i huset!!
snakk om smøla-måltid.
Godt du er på bedringens vei.
-har du forresten sett de fine røde kjøkken tingene som kremmerhuset har hatt ei stund nå? Rød-hjerte-stekepanne for eksempel? Dem e så fin...

Heidi sa...

Nam nam!!!

Tove Kristin sa...

God helg til dere også, kos dere i Plankebyen..:)

LisA sa...

kom over bloggen din og så et kjent fjes gitt ;) har akkurat opprettet meg blogg jeg også he he, legger til din på siden min jeg ;)

hilsen
Lis Ailin