26 februar 2009

Klar beskjed fra mannen:

Har fått ryddet bort sysakene og hører Stones på full guffe, tenkte jeg skulle føle meg som en MANN igjen. Spekulerte på om jeg skulle ta en øl i bare boxeren i morges, men da jeg ikke er noe særlig på øl, og pære cider ikke er like macho, blir det til at jeg finner frem noen" Power Tools" og legger nytt gulv på kjøkkenet istedet.


Kan nok desverre ikke ta del i mer husarbeid denne frituren, da det kan gå ut over min selvfølse som mann.

Mannen

Å leva det er å elska...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Synes han er flink jeg Marie:) Kos dere med gulvlegging og studier;)

Unknown sa...

Jeg tror jeg dauer...flirer godt her jeg, nå.
vi var egentlig aldri i tvil om mann-dommen var i orden!
Bra, asså...
*ler*

LisA sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
LisA sa...

he he genialt ;)

Heidi sa...

..øl i boxeren.. blir ikke stort mer macho enn det nei :) Denne var god!!

Anonym sa...

Haha...konge!! Viktig å ivareta imaget, Øyvind!! :)

Anonym sa...

hvorfor ikke:)