10 februar 2009

Litt bedre?

Da har jeg forsøkt meg på å HTML, for å lage en ny mal til bloggen. Hvordan gikk så det, ikke så særlig bra… Hadde egentlig tenkt å få en tre kolones blogg, kun ved å redigere HTML, noe som i teorien ikke skal være så vanskelig. Uansett var det vanskelig nok til at jeg kun fikk opp feilmeldinger i ett kjør når jeg skulle lagre endringene. Så prøvde jeg å laste opp en hel fiks ferdig mal. Den ble i og for seg fin nok, men jeg kunne jo ikke redigere noe uten HTML og da er løpet kjørt for min del. Uansett tusen takk til Tone & Heidi for god hjelp. Det endte med at jeg ved hjelp av photoshop og blogspot lagde min egen lille mal. Er sånn nogen runde fornøyd med den inntil videre. Håper å få til litt større plass til bildene mine, så vi tester det med et bilde fra blomsterenga på Smøla. blomstereng

1 kommentar:

Anonym sa...

Tusen takk ;* Fin blogg du har da og ha en fin dag :)