25 februar 2009

God kveld!

kveld

Mannen har funnet frem singeren sin! Jeg har derfor fått “passet mitt påskrevet” i løpet av kvelden. Det har florert med utsagn som:

  • Noen har vært å rota i sysakene mine! (småbittert, som om han hadde orden i syskrinet sitt fra før av)
  • Har du virkelig ikke en ordentlig sy nål?!?! (med en sjokkerende, nedlatende tone)
  • Tror det er enklere om du syr denne for hånd.. (etter å ha sett på jakken inngående i et par minutter)

Fotballkampen mellom Liverpool og Real Madrid står på i bakgrunnen for å bevare mannens manndom. Undertegnede venter derfor på å koble pcen opp på TVen for å nyte en ny episode av Greys!

Har du hatt en fin kveld da?!

8 kommentarer:

Unknown sa...

Syr han???
Her var det mer Liverpool og øl som sto i sentrum...
Æ e imponert!

oddny iren sa...

Jeg og Kai har sydd og sett fotball i henholdsvis den rekkefølgen. Holder på å syr væske til mamma...men er ikke helt fornøyd. Tror jeg legger meg i stedet. Skal bare blogge litt om noe først..

Margit sa...

Jess, det har jeg:) Svømming, barnepass og film:)

Linn Renate sa...

Fin, fin kveld med rødvin og fotballkamp! Ekstra fin ble den jo når LFC vant=) Natten er ikke fin.. Visdomstenner er noe herk!

Marie sa...

Mannen imponerer stadig! :-)
Hvilke veske syr du på da Oddny?
Svømming er lenge siden sist her i gården.
Drikker du rødvin Linn?!?!

Anonym sa...

Er finanskrisen kommet siden du har tatt frem Singeren Øyvind?Offf å Offffff.

Linn Renate sa...

Rødvin med Sprite, da smaker det fantastisk=) Skal ikke forsøke det flere aftener, når man har tidlig forelesning dagen etter.. ;)

Anonym sa...

Finanskrisen kom akkurat gjennom brevsprekken, fikk brev fra Skatteoppkreveren i Smøla. Innbetalingsgiro på 48.000 blanke norske kroner!
Har fått ryddet bort sysakene, og hører Stones på full guffe, tenkte jeg skulle føle meg som en MANN igjen. Spekulerte på om jeg skulle ta en øl i bare boxeren i morges, men da jeg ikke er noe særlig på øl, og pære cider ikke er like macho, blir det til at jeg finner frem noen" Power Tools" og legger nytt gulv på kjøkkenet istedet.
Kan nok desverre ikke ta del i mer husarbeid denne frituren, da det kan gå ut over min selvfølse som mann. Gla i dæ!
Mannen