09 februar 2009

Hvis du lurer...

På hvorfor bloggen ser litt rar ut og at en del ting har "falt" ut er det bare fordi jeg har forsøkt meg på å være datanerd... Det gikk ikke så godt. HTML er ikke min sterkeste side. Jeg vil nemlig ha en blogg som bruker hele skjermen (tre koloner) og en ny header og litt mer farger. Tips mottas med den takk! Vi får se hva som skjer etterhvert. Tror jeg skal koke meg en kopp kaffe og se en episode av friends først. Det er fremdeles like morsomt selv om man vet hva som skjer etter å ha sett det x-ant ganger. Hvertfall mye morsommere enn å gjøre ting man helt klart ikke har vett og forstand til...

3 kommentarer:

Tonebone sa...

Søk: `templates blog 3 columns` på google.. Kanskje du blir litt klokere. :)

Tonebone sa...

nå er den videre og bredere ser jeg. :)

Heidi sa...

http://somminedagerer.blogspot.com/2008/11/hvordan-lage-store-bilder-i-bloggen.html
Sjekk linken. "oppskrift" på hvordan fikse og trikse litt med bloggen din :)