10 februar 2009

Shopping mood

Vindus shoppa litt på nettet mellom lesinga her… Lyst på nye vårlige klær, men litt slanten lommebok gjør at det får utsettes litt. Men for deg som er i shopping mood vil jeg anbefalle en dansk nettbutikk. http://www.smartgirl.dk/ De har et veldig godt utvalg av både klær og tilbehør. Her er det masse kjente merkeklær og dessuten har de slutt salg akkurat nå. De leverer forresten til Norge også. Jeg selv kunne tenkt meg dette:

Shopping copy

  • Zento pung : 49,75 DKK sparer 150,00 DKK
  • Skjorte fra Dreams by Isabell Kristensen 249,75 DKK Du sparer 300,00 DKK
  • Lee jeans 'Marion' 499,75 DKK sparer 300,00 DKK
  • Skjerf fra Emporio Armani 499,75 DKK sparer 400,00 DKK
  • Årmbånd fra pilgrim, 249,75 DKK, sparer 110,00 DKK

Butikken har også samme konseptet for menn på http://www.smartguy.dk/og for barn på http://www.smartkids.dk/

Jeg tror forresten jeg har "mista" noen av blogglenkene mine, er det noen som savner bloggen sin der, så nøl ikke å si i fra!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så fine klær da, samme ønskelista jeg å tror jeg:) Gleder meg til vår og lange lyse dager! Nærmer seg nå;)

Margit sa...

Åh, for noen fine klær:) Jeg og driver med "vindusshopping" på nett for tiden, morsomt det:p

Anonym sa...

Skal vi shoppe når du kommer hit ....

Anonym sa...

Hvordan er det å studere medisin i Danmark? Jeg fatter jo ikke språket litt engang :p
Jeg er intr. i å studere medisin, men må ta matematikk, fysikk og kjemi før jeg kan søke :/
Lettere å komme inn på medisin i DK enn i Norge?

Marie sa...

Hei, takk for kommentar. Fin blogg du har =) Har mange venner som har tatt øye-, nevro-, hud- og ØNH-semesteret i Danmark, og det hørtes ut som et fint sted å studere.

Marie sa...

Hei anonym! Hvis du sender meg en mail kan jeg sende deg noen gode linker og litt info om du ønsker det. Mailadressa er marietysnes@hotmail.com.