12 februar 2009

Sex and the city.

Det ble ikke noe jobb i natt, noe som kanskje er litt dumt siden jeg selvsagt sov veldig godt noen timer her i kveld. Jeg sov så godt at jeg sikkert burde ha sovet videre og heller stått opp litt tidlig i morgen. Men nå gjorde jeg en gang ikke det. I stedet sitter jeg å koser meg med noen episoder av sex and the city. Får aldri nok av den serien. Selv om jeg har sett den noen ganger nå.

Jeg så den aldri når den gikk på tv for første gang. Sikkert for ung. (Eller det at mamma og pappa kun hadde NRK og TV2, men ung er fint) Det var først da jeg flytta til Odense at Lene kom med skoeska si og vi hadde flere helaftener forann TVen og SATC maraton. Så har du ikke sett den fra sesong 1- 6 så gjør det! Får si som mannen angående The Simpsons; (som jeg ikke har sååå mye til overs for (The Simpsons altså, mannen har jeg veldig mye til overs for!)) man må lære å kjenne karrakterene. Jeg "kjenner" de godt nå og jeg liker de. Gleder meg til neste film kommer!

2 kommentarer:

oddny iren sa...

jeg elsker sex and the city!!! og cosmopolitan!!! vi burde dra en tur til new york en gang og leve som jentene:)

Margit sa...

SATC er genialt!!! =)