22 januar 2009

2 dager igjen!

Ah, akkurat nå er jeg ganske så letta, siden jeg tror spoteksamen gikk fint. Vet ikke sikkert enda, universitetet legger ikke ut veiledende besvarelse før i kveld. Uansett, denne teller kun 20% av eksamen som vi har i morgen, den skriftlige. Så det er da det virkelig gjelder. Nå skal jeg gå igjennom noen gamle eksamenssett og forsøke å motivere meg på nytt igjen.

Alltid en sånn merkelig følelse i kroppen etter eksamen, blir helt utslått. Sikkert når adrenalinet nivået faller ned på normalen igjen. Var nok ganske så stressa å nervøs før jeg gikk inn, greide å skrive 20/1-2008 på datoen for i dag, men oppdaga at vi var kommet 1 år og en dag lengre frem. Men en ting vet jeg hvertfall; nå er det bare to dager til, så er jeg på vei hjem!

1 kommentar:

Linn Renate sa...

Blir godt med ferie etter stress perioden nå! Kose deg masse=)