04 januar 2009

Back in Odense

Pappa måtte kjøre meg til Tømmervågen siden det ikke gikk hurtigbåt "så tidlig".

Kaffe & Svele på Glutra

Ferga går igjen, jeg ventet på "Taxi søskenbarn" Julie

Det er kaldt og litt kjedelig å vente.Min trofaste følgensvenn, som har fraktet mang en tung bok.

Den får av en eller annen "merkelig" årsak heavy-lappe på seg hver gang jeg reiser...

Jeg kom frem til Odense litt over 22 i kveld. Ble møtt av en halvdød blomster forsendelse utenfor døra.

"Tusen takk for at vi får låne Øyvind i julen. Vi håper likevel du får en fin julefeiring. God jul ønskes deg og dine fra Aker Drilling"

Låne og låne. Haha, riktignok er jeg er glad han er min, selv om jeg ikke riktig "eier" han. Tror forresten jeg skal ta meg adskillig bedre betalt for utlån av den mannen ved en senere anledning. En aldri så liten overraskelse å få på nyåret og jeg fikk meg ikke minst en god latter ved tanken på bortlån.

2 kommentarer:

Linn Renate sa...

Tror det er noe spesielt med denne typen koffert, den blir alltid for tung, uansett hvor lett man pakker:) Kommet i rette studiemodus?

Ingrid sa...

Svar på kommentar i bloggen min:
Kjempebra, alltid koselig med kommentarer! Jeg er også fast leser av bloggen din såklart :)

Artig med bildeblogg forresten :) Alltid så flink til å legge ut masse bilder du Marie ^^