26 januar 2009

Billettservice igjen.


Jeg får tydeligvis verken billetter eller service hos billettservice, hvis det fortsetter i dette tempoet... Hvorfor ikke ordne et ordentlig system, det har skjedd før at systemet bryter sammen og det vil skje igjen. Heldigvis fikk jeg tak i billetter til mannen på AC/DC konsert, da de plutselig finner på å legge ut noen få biletter av gangen. Jeg vet ikke om jeg i det heletatt skal avsted på konsert med Bruce Springsteen, det er uka før eksamen, vi får se. Tviler på at jeg har tålmodighet nok til å vente på å komme igjennom.

3 kommentarer:

Linn Renate sa...

De er umulige! Venter fortsatt i kø etter 45 min, og tlf er bare å glemme, der kommer man iallefall ikke gjennom.. Noe så udugelig og ubrukelig som billettservice skal man lete veldig lenge etter!

Linn Renate sa...

Halvannen time i kø uten å få en eneste billett.. Gjett hvem som er meget fornøyd i dag!!

Ingrid sa...

Jeg fikk opp den linja der, og den sto slik og kom på "fult" 3 ganger før jeg kom gjennom ! Var en smule utålmodig da ja!
Vi har trekking til eksamen 10. juni, så jeg vet ikke om jeg får med meg siste konserten.... hva skal en velge liksom? å få like mye tid som de andre til å lese på eksamen hvis vi kommer opp, eller dra på konsert?