11 januar 2009

Dagen

I går hadde jeg en super effektiv dag.
I dag er det stikk motsatt:

- 3 sider 3 kvarter. (Kun for å forstå hva som står skrevet)
(Maries tanker; "jeg hater ossifikasjonsprosesser")
- Så sikkert 3 timer for å lære seg det.
(Maries tanker; "å jø.....")
- Konklusjonen; at det meste glemt igjen om 3 dager
(Maries tanker; vel jeg kjenner at det begynte å blitt litt spennede)

Spennende er hvertfall ikke et ord jeg ville valgt å brukt på startet av dagen, men det kommer seg altså! Hvertfall så har jeg nå kommet meg hjem. Hadde høye ambisjoner om å få vasket litt tøy, men det er et underlig system i borettslaget: Det kan kun vaskes mellom 7-19. Når er jeg på universitetet? Jo, i det tidspunktet. (Vel, ikke hver dag, (I wish it was so))

Men når man har anledning som f.eks på helg må man skru fast låsen "sin" på tavla i et tidsrom slik at man reserverer seg... Det er stort sett opptatt, derfor må man planlegge klesvasken faktisk! Nå er verken det å planlegge eller det å vaske klær, for den del, noen av mine sterke sider. Når det skal kombineres ja, da ender det med kaos (les: lite rene klær). Uansett onsdag førstkommende mellom kl 17-19 vaskes det, hvis jeg husker det da. Nedenfor et bilde av reservasjonstavlen.

(ps. jeg deltar ikke i VM i uinterresant blogging, selv om det føles slik, men det er alt hva jeg har å skrive om. Alternativet er å ikke skrive noe som helst, så da skriver jeg sånn fjas inntil videre)




2 kommentarer:

Linn Renate sa...

Jeg forundrer meg stadig over at du ikke greier noe så simpelt som å sørge for å planlegge såpass at du har rene klær=) Jeg har kun vaskedager fre-søn, ikke alltid det mest praktiske, men man lærer seg å PLANLEGGE:) Nyttårsforsett, Tysnes?

oddny iren sa...

ossifikasjonsprosesser...humn... klesvask er drygt ja! ENIG! og jeg kan vaske akkurat når jeg vil...blir skippertak. derfor har jeg så mye klær:) slipper jeg å vaske så ofte. hehe...gleder meg til å få eget vaskerom om jeg engang skal få meg eget hus. ellers kan jeg meddele at jeg skal på ja....hold deg fast...JOBB i kveld. grrrrrrr... ha en fin mandag Marie!