25 januar 2009

Søndag morgen

Var bare innom for å påpeke at jeg hadde rett i hvor godt det skulle bli å "komma hæmatt." Sitter i hver vår stol drikker kaffe og slapper av litt før vi skal gå løs på litt opprydding og kanskje flislegging av badet etterhvert. Jeg blogger og Øyvind saumarer finn.no.

Jeg har ikke inspisert flisene eller baderomsinnredningen heller. Skal bli spennede å se om det er slik i virkeligheten som på bildene på nettet. Midt oppe i det hele har vi begynt å sett på bil også. Var ute å prøvekjørte en inne i Kristiansund i går. En Volkswagen passat, men vi likte den ikke helt så godt. Så nå blir det vel en Audi etterhvert (A6 kanskje), satser på vi finner en snasen bil, men er jo ikke noe vi trenger akkurat nå.
For la meg nå bare påpeke en bitteliten ting før stasjonsvogna er parkert på plassen, badet er flislagt og rykteflommen sprer seg som ild i tørt gress over Smøla. Det kommer altså ikke junior i hus med det første, selv om det tilsynelatende kan se ut som vi er noen fugler som "reirer" seg opp til våren.
Ha en feiende flott søndag alle sammen!

7 kommentarer:

Tonebone sa...

Hoho, jeg må si det slo meg da jeg leste første del av innlegget..

Anonym sa...

Hehe, god til å skrive du Marie:) Flott kanne du har kjøpt deg da! Hha en flott søndag dere også;)

Anonym sa...

Hei vennen! Flott kanne ja (samme som meg!!!) Høres ut som om d blir fint i huset (og kanskje garasjen). Her måker vi snø som bare d...og nyter ferien. Hils Øyvind! Klem Lene

Marie sa...

Bra at jeg fikk avklarert det med det samme da Tone ;-)
Jeg har nå like flott kanne som både Nina og Lene ja. Hehe!

Linn Renate sa...

Haha=) Du så deg nødt til å avkrefte ryktene, altså:) Kos dere på denne herlige søndagen!

Anonym sa...

Har en pent brukt Sabb her tilsalgs.

Anonym sa...

fin blogg :)