12 januar 2009

Ros!

Det er ikke hver dag jeg roser noen, men i dag har jeg tenkt å gjøre det. Vi holder på å planlegge oppussing av badet hjemme på Smøla. Årsaken?! Dette:

(Nei, Øyvind har ikke sånn plutselig gått berserk, men det var en noe ekkel lekasje bak badekaret... (som forøvrig har endt sine dager hos fam. Osen/Tysnes)
Det å velge seg nye fliser og ny baderomsinnredning er ikke akkurat enkelt i utganspunktet. Lettere blir det ikke når man skal velge det over internettet. Jeg har sagt tidligere at google er min gud, vi får håpe det fortsatt stemmer når det ferdige resultatet vises. Innredningen tegna jeg selv i et 3D tegneprogram fra HTH. Etter å ha tatt kontakt med butikken, reviderte de det etter hva det var mulig å skaffe til bad. Selv om jeg kan være veldig ubestemsom og vimsete må jeg bare sende en stor takk til HTH i Trondheim ved Gunhild Nyhus for gode råd og gode skisser! Fantastisk god kundeservice, selv kun over telefon og mail. Tror det blir HTH ved senere annledninger i fremtiden også.

Slik blir det forhåpentligvis seende ut når det er ferdig.
Hvitt med rene flater.
Fargene ellers på badet blir også hvitt, med innslag av blå mosaikk fliser innimellom og dusj i glassbygger stein.
Det skal bli så fantasisk spennede å se hva det endelige resultatet blir, når min kjære handy-man har fått det sammen. Han fikser det selv! Fortjerer ros han også ja!!!

2 kommentarer:

Linn Renate sa...

Synes virkelig Osen fortjener ros! Først pusser han opp kjøkken i DK og så bad på smøla! Tror det blir kjempe fint, var spesiellt nydelige disse blå mosaikk flisene=)

Tonebone sa...

Dette blir finfint ja Marie, jeg elsker mosaikkfliser. :)