29 januar 2009

Grey`s eller house?

Oppussinga fortsetter, passelig lei, men det går fremover. Nå har vi tatt kvelden, men relaxerer litt forann TV`n før vi skal hvile øynene. Mannen ser House. Det er bare det at jeg ikke utstår den serien. Den har alle egentlig alle forutsettninger for å fange min oppmerksomhet, men det gjør den bare ikke. Mannen påstår at jeg ikke har prøvd å sett det nok... Må jeg prøve hardere? Greys Anatomy derimot kan jeg ikke få sett tidsnok. Er vel noe av det beste jeg ser på TV.

Hva mener du: House, Grey`s eller rett og slett begge deler?

5 kommentarer:

Linn Renate sa...

Dersom det sto om liv, og jeg absolutt måtte velge, så blir det House. Den meget grundige og lange forklaringa har du vel hørt før=) Hvordan går det med badet?

Tonebone sa...

HOUSE! På grunn av kjekke Dr. House.

Anonym sa...

Grey's! House er bare irriterende!:) Eirin

Anonym sa...

Grey's, uten tvil!!

Ingrid sa...

Da må jeg velge Grey's, i og med at jeg aldri har sett House før :p